veterinären

Min hund e så duktig*läs jag. För allt hunden gör eller inte gör är ju beroende på mitt beteende...:)
Var hos veterinären idag och fick sprutan och ställde mina hundra 50 frågor. Skitgullig tjej som jag direkt gillade. Esso har mjäll. Hahaha. Freak!

Nu sitter jag o käkar kinapuffar och väntar på att pluggstimmet ska infinna sig... Hoppas snart!
Börja skriva b-uppsats och tenta på fredag så nu gäller det att ligga i.

Idag ska jag även baka äppelkaka till min fina sambo. Var på willys igår och han insisterade på att vi skulle köpa äpple, jag fattade ingenting för han äter inte frukt. Men då sa han, ja så att du kan baka den goda äpplekakan igen... Hihihi. Men så söt han e:))


Kommentarer
Postat av: Mor

Han ska födas inte gödas hi hi

2010-04-26 @ 19:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback