uppdateras för det gånga året:P

Lång tid har gått utan bloggandet och det börjar kännas tomt och ett skrivande-behov har vuxit sig fram...

Jag har hunnit med en massa sen sist!

* Börjat plugga i malmö
* Blivit sambo
* Skaffat en egen hund- den brune (sambon flyttade in och det gjorde även hans hund- den vite så nu e dom två)
* Sålt min bil

Ja o en massa andra saker me såklart men de är dom största och viktigaste:)

Kommit in en jobbig period när allt e skit, jag har inget socialt liv wse och tvätten tvättar inte sig själv.
Så nu till en lista till.

* Börja träna mer igen
* Umgås mer med mina vänner (även om dom inte vill så ska jag tvinga dom:)
* Inte känna att jag måste göra allting utan delegera som det så fint heter till min sambo

Tss nu hoppade den lille vite upp i mitt knä o kollar intresserat på datorskärmen... Tappade intresset när det inte var någon rörelse... Gick över till att hångla upp mitt öra istället... Ööörk:)

Skolan e tråkig och jag vill gärna att det ska ha gått tre år nu... (Ett avklarat till sommaren) Jag vill att sommaren ska komma och ta oss med stormsteg NU. Och just idag vill jag att valpen ska växa upp så att han e stor och rumsren lagom till imorgon när jag vaknar. Sen hade det varit mycket trevligt om vi hade kunnat måla om vardagsrummet här hemma nästa helg...

Nog för nu. Ikväll kommer min fina vän, tillika brorsans sambo hit och minglar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback