trötter vs toker

Trött efter att hämtat sambo mitt i natten.

P:s besök igår var väldigt roligt och mycket givande. Jag har så roligt med henne, och så skönt o bara sitta o snacka skit.

Idag är det ett vellingeblomman-besök inplanerat, köpa jord så jag kan få ner mina grönsaksfröer:)
Ojoj va WOW du ska bli när jag bjuder på grillat i sommar med hemmaodlad sallad o goe goe vinegretten!
Hemmaodlad och hemmagjord smakar alltid bäst.
Fast jag fuskade för några veckor sen när jag blev akutsugen på rabarberpaj. Köpte dom därade reklamfärdigapajerna från det dära kända märken.
Men! Endast för att jag inte hittade rabarber, och sen gjorde jag pajen själv, så fuskade liksom bara lite...
Inte alls så god som rabarberpaj ska vara, så nu ska jag vänta tills jag kan göra mormors polska rabarberkaka i sommar, för den e så GOOOOOD!:)

Nu ska det städas här, att två hundar och två människor kan skita ner så mycket under en dag är för mig oförståeligt...

Solen skiner idag:))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback