scones

Vaknade första gången 4.30. Sa till Esso o hålla käft. Vaknade sen igen 6.00. Gick upp o ut me gnällfisen.
Älsklingen hade mot alla odds redan gått upp när jag kom in igen så jag föreslog att åka o rasta hundarna på piren och att åka o handla så vi kunde äta scones till frukost. MUMS.

Nu ligger han o "vilar" i soffan... Ger det fem minuter, sen har han gått från vila till sömn.

Idag ska jag ta mig till malmö för att få första informationen om kursen jag börjar. Jägarexamen.
Äntligen blir det av!:)

Tänkte få någon vettigt gjort här hemma me, men vet inte vad än... Jag har redan planterat om alla blommor och planterat grönsakerna... (Salladen än redan på väg upp). Och tvättid har vi redan haft denna veckan och städat har jag redan gjort... Kanske ska börja ta ner hyllorna i vardagsrummet så vi kan börja måla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback