att vara i skolan eller icke vara

Just nu e allt bara bajstolle (ja, barsligt uttryck men väldigt passande här) me skolan. Jag e så omotiverad och ingenting känns som jag trodde det skulle göra. Jag kan för fan cns och hjärt o lungor. Vad hände???
Skit i det nu, ska göra klart denna terminen sen får vi se...

Just kommit hem från malmö. Trevligt värre om än på en lägre nivån nu i början.
Men verkar vara ett glatt gäng:)

Imorgon ska jag träffa finaste P på lunch i stan, skönt att få pengar samt att komma ut o se folk. Just för tillfället ser jag mest bara en vit hund, en brun hund, en vit hund en brun hund osv... Och cirkus 9-13 ggr per dygn ser jag gräsmattan utanför huset...(kisserundor).

Nu ska vi se sagan om ringen forts. så får gå o vara social.

Nattinatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Självvalt????? Gnäll inte. Det finns de som har det värre.

2010-04-23 @ 18:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback