uPP&NeR

Känns som det vänts helt upp o ner. Men på ett bra sätt:)

Frukostgäster i form av A&R o sedan tittade lilla mor in en sväng.
Nu är det snart VÅR!
Det känns i luften, och jag tror mig bannemej ha fått lite tidiga vårkänslor...

Nästa helg är det jag som drar till favoriten och spenderar hela helgen me henne. Jag saknar och längtar efter henne, en massa och många gånger om dagen!

Ikväll blir det träning och ska se ifall jag kan pressa in ett roligt pass imorgon.
(troligt eftersom jag inte har ett skit inplanerat)...

Tror jag behöver börja jobba nu. Är en aning rastlös och VÄLDIGT tankspridd. Men det kan oxå vara till min fördel. Börja verkligen tänka på mina handlingar och vad jag lovar/säger.

Vilket underbart väder det varit idag:)


Kommentarer
Postat av: Stefan

ja det kan nog vara hög tid att du börjar fundera på vad du säger det är alltid bäst att börja med sanningen lycka till :)

2009-01-04 @ 21:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback