SJUKT

Nu är det bekräftat. Att träna flowing med täningsvärk från två tidigare pass i veckan är en fullkomligt idiotisk idé.
Dels för att det gör ONT. Och dels för att kroppen inte får vila.
Någonsin.
Tur att jag ska sitta på tåg i cirkus 7 timmar i helgen. Och fyyyyy va jag ska slöa... Packa me gottis o tidningar:)

Nu ska jag in i duschen och sen gå o lägga mig tidigt idag, igår var jag inte i säng förän 02.30 o det börjar kännas i mina ögon nu.

Ni har väl inte missat att mitt favvo-program för tillfället Lipstick Jungle börjar sändas i trean snart!!! Wiiiiiieee.
Kan se om det från början igen för det E SÅ BRA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså du har täningsvärk, jag trodde det hette träningsvärk. Du e kanske tött i huvet oxå. natti. natti.

Billtut.

2009-01-08 @ 20:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback