Hej Hej nya veckan.

Helgen har spenderats i Kallekrona. Den staden kommer alltid vara speciell för mig. Men mitt hjärta ska ju flytta därifrån så kanske inte saknar staden lika mycket då...
Mest är det ju faktiskt för hennes skull jag åker dit, även om där är otroligt vackert, speciellt på sommaren:) Om hon så flyttat till Buenos Aires så hade jag hälsat på henne, för I LÖV henne!
Helgen har varit en mys&slapp helg.
Thai igår, från den NYE (hör o häpna) resturangen i backen. Inte kunde dom öppna den när jag bodde där... Naj, då stängde istället den enda Kina som fanns o vi fick tjakka flott-kebab hela dagarna långa;)
Idag var vi o fikade, snackade världsproblem och framtidsplaner:)

Tågresan(!) gick bra. Kunde ju inte köra då för att bilskrutten inte fick godkänt, det tyckte jag var för dåligt, Bettan startar alltid o det sårar nog henne att bara stå där o se snygg ut...

Vilka roliga o intressanta människor det finns, gillar att kolla folk och fundera på va dom jobbar me...
Å tror ni jag blev glad när jag skulle åka hem o nätet fungerade. Det är lyx att surfa o kolla film, tiden går så fort!:)

Veckan som kommer blir en kanonvecka, det känner jag på mig. Solen ska skina och jag ska planera in ledigheten för resorna och träna kickboxning (äntligen), jobba och laga go mat.
Jag har för övrigt haft kanelbullemani hela helgen. Idag är jag uppe i sju...:)

Nattinatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med om att Kallekrona e nåt speciellt.Men mitt hjärta har flyttat därifrån så jag vet ej när jag kommer dit igen.

2009-01-13 @ 15:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback