FREDAG:)

OOOooooo va skönt det ska bli me fredag. Har varit mycket att ta in i nya klassen på jobb denna veckan.
Men KUL:)

Gick super igår på isen btw. Det var riktigt roligt! Fast en grej om jag funderade lite på. Och lite idag me. Varför blir jag alltid hungrig när jag varit o åkt skridsko eller som idag, badat?
Skulle kunna äta en häst. Grilla den lite först, sen på me lite barbeque-sås:)
Det har varit så ända sen jag var liten och var iväg me mor&far o sedan samma sak när vi var iväg med skolan. Fast e väl egentligen inget konstigt, med tanke på att jag faktiskt är hugrig 24 h. Och vissa dagar nästan lite mer...
Skulle haft sondmat inkopplad hela dagen, så hade jag sluppit greja me matlådor/mellislådor/efter träning-lådor och frukost... Det är faktiskt jobbigt ibland. Fast jag vet att det är bra mat och att jag må bra av det, så är det skönt med helg, för då slarvar jag:) Mohahaha.

I helgen ska jag baka pizza-bullar för blev så sugen när vi gjorde på hemkunskapen i skolan... Och sen tänkte jag fixa lite kanelbullar när jag ändå har kaveln framme?;)
Kanelbulle-manin har fortfarande inte lagt sig än, o jag har bestämt mig för att i helgen äta tills jag tröttnar...
Undrar hur många det kommer att behövas?

I helgen ska jag hänga me E, och bara slappa och vila.
I LÖV FREDAGS!
Nu iväg på träning:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback