Bambi på hal is...?

Ska åka me klassen imorgon... Kan se senariot framför mig.
Iväg åker eleverna som de aldrig gjort annat än åkt skrillor hela sina liv, o kvar ligger jag. Blåslagen och förmodligen me en stukad hand, eftersom den där falltekniken som jag övat under alla år inte fungerar på is som den gör på land.
Det e ju HALT! Hahaha. Men jag bjuder på det. Jag tycker ju det e kul, o då gör det inge om alla skrattar:)

Varit en hektisk dag*läs egentligen inte, men allting e ju relativt.
Promenaden till jobb 30 min och sedan hem 50 min. Handling på vägen hem, alltså, ryggsäcken full me grejer. Ner i tvättstugan, sen upp o packa in, fixa mellis.
Iväg på träning. Poweryoga.
Konstaterade att jag inte gillar power lika mycket som bara yoga. Svettigt och inte alls avkopplande eller meditation på den nivån som jag brukar uppnå på passen. Men men. Next time it´s flowing istället.
Därefter hem igen, ner i tvättstugan, laga mat och duscha.
NU, äntligen sitter jag ner i soffan.
Men det är en skön känsla att ha varit igång hela dagen.
Men en ännu skönare känsla är det om en halvtimme när jag ligger i min säng:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback