WOW!

Kan man baka cupcakes klockan 20.30 på kvällen? Yes of course.
Kan man baka cupcakes efter tre glas vin då? Yes of course.
 Bara man ställer timern o inte glömmer bort dom i ugnen... Hihi.

Maten va ubergo hos päronen och det är lika trevligt varje gång att träffa dom, synd bara att brojjan inte stannade längre...
Imorgon blir det kalajs o sovmorgon! Oooooo va skönt det ska bli! Ska komma ihåg att fråga söta moster om sugerpaste oxå.

Sov gott bloggen så tar vi nya tag imorgon, ännu en fantastisk dag i mitt liv:)

Favoriten ska förresten inte alls flytta ner snart... Fick nyss reda på att hon förlängt sitt hyreskontrakt till februari.. Hur ska jag klara mig så länge utan dig undrar jag? Men glad för din skull om det är det du vill. Stöttar dig i allt sötis!

Kommentarer
Postat av: mor

Du borde kanske bli konditor eller sockerbagare i stället. Förresten kan jag en sång om en sockerbagare, har du hört den?

2008-09-13 @ 18:03:05
Postat av: Anonym

Du borde kanske bli konditor eller sockerbagare i stället. Förresten kan jag en sång om en sockerbagare, har du hört den?

2008-09-13 @ 18:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback