Tränad, glad och lite lite lite ångestladdad

Träningen gick fint. Och det var så. jävla.skönt att äntligen få ta i o svettas litta igen, även om powerwalken imorse till jobb oxå satte igång svettprocessen rätt bra eftersom jag var lite sen och fick ta låååååånga klivet hela vägen...

Men glad e jag. För det har varit en bra dag idag. Bra på jobb. Trevlig eftermiddag med lillebror. Träning då hela familia var o pumpade, förbannat trevlig sysselsättning en onsdagskväll må jag säga.

Också till sist ångesten.
Jag e dålig på att höra av mig till folk. Jag ber om ursäkt till alla som känner sig träffade. Jag vet inte varför jag ibland går in i mig själv och bara försöker reda upp allt i mitt liv.
Men jag har en teori.
Jag har börjat nytt jobb.
Jag har flyttat till ett nygammalt landskap.
Jag tycker att det e förbannat tråkigt att sommaren e slut.
Jag e trött. Trött hela tiden, kan väl bero dels på förkylningen, men trött i huvudet liksom, av allt nytt. Jag tror att jag varit i säng innan klockan halv tio varje dag dom sista två veckorna... Inte likt mig alls.

Men hold on partypeople, det blir bättre. Hoppas jag:) Jag ska ta tag i att ringa till er som jagat mig och jag ska få iordning i lgh till helgen. Dock med undantag för lördag eftermiddag då jag ska till Morfar och fira honom på hans födelsedag:)

Mina löv trivs skitbra! Idag när jag kom hem hade ett nytt löv muterat:) Så nu väntar jag med spänning på att se ifall de sista tre blir lika stora:) Bild kommer!
Jag e grym på att ha vandrande löv:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback