Slut Helg. Fokusera på kommande vecka.

It´s been a while bloggen, men jag har slöat till det mesta så inget undantag här heller.
MEN.
Sen blev det fredag o då jävlar i det blev jag superduper aktiv. Lördagen spenderades i Ystad med trevligt sällskap, stros i söta prydnadsaffärer och promenad vid Saltsjöbaden. Ska visa vad jag köpt imorgon, orkar inte nu...
På kvällen var det middag i Bunkeflo me tjejerna, jättegod mat och sexandthecity. NAJS:)
 Alltså den ungen är bland det sötaste jag sett, Sol.


Idag har jag varit hemma hos mor o far, ätit och sen var jag o tränade me far. Kändes riktigt bra idag. Har haft lite känning i mitt knä i förra veckan, men vilade lite och avstod ifrån de tyngsta övningarna och nu känns det bättre. I fredags fick jag nämligen det roliga paketet på posten oxå, så nu e jag så sjukt laddad och motiverad till träningen. Blir som förra veckan, powerwalk till och från jobb och sedan styrka, simma och kanske lite squash?:)

Imorgon ska jag vara effektivare än effektivast, efter jobb ska jag sola, panta flaskor, kasta glas, dammsuga, vika tvätt och handla, och allt detta innan Cesar börjar... Can I make it?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback