Scones med Akacia

Perfekt start på en söndagsmorgon, tur att det inte är såhär varje helg, me kalas och otroligt sug att baka en massa kakor. Jag hade rullat fram...

O ja mor, jag har funderat huruvida det kanske hade varit det perfekta yrket för mig eller inte, men jag har en känsla av att jag tröttnat. Du vet, gillar en sak i typ en dag, sen har jag tröttnat... Men kul e det. Och i veckan blir det hallonmarängpaj, hoppas att han jobbar då:)

Nu ska jag snart borra upp hyllan och senare blir det lunch hemma hos mor o far för att sedan cykla till playan o leta bärnsten:)


Kommentarer
Postat av: mor

Orkar du hänga med till stranden och njuta av höstvädret?

2008-09-14 @ 11:35:00
Postat av: Anonym

2008-09-14 @ 11:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback