Risgrynsgröt

Blev så otroligt sugen så det har jag nu kokat, ska bli gott till frukost imorgon.



För övrigt idag har jag jobbat och varit på begravning.
Mina kusiners farmor har gått bort, begravningen var fin och rofylld. Det var jobbigt, mest för att se min älskade familj och släkts sorg. Men det gick bra och jag vet att du har det bra där du befinner dig!

Sedan var jag hemma hos mor o far ikväll, hjälpte far med att riva tapeter. Fast om du frågar honom säger han nog att jag mest var i vägen;) Hihihi.
Han e så söt min far. Han bara- Ja du kan hjälpa till. Ta den där flaskan och blöta upp tapeten...
Well thanks liksom. Jag är bara betrodd att blöta tapet. Haha. Ja, jag var nog till lite hjälp i alla fall:) Inbillar jag mig...
Sen åt vi macka, sill o ägg! Det e jag bra på i alla fall...:)

Imorgon ska jag TRÄNA! Wiiihiiii. Det ska bli kul o jag längtar!

O KOLLA! Dom har blivit helt sjukt stora! Eller ja, det ena, men det är bara en tidfråga innan dom andra blir lika stora... Eller???!!! :)





Nattinatt från en nybadad briiiiid:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback