Partaj, kusiner och Lipstick

Kalas för lillebror igår, som fortsatte hemma hos mig.
Rätt kul, men vi kan med enkelhet konstatera att jag böjar bli gammal.
När man går innan alla andra för att slippa jack-köa, när man inte vill gå o äta nån jävla nattamad för att slippa mat-köa, när man hellre går hem än åker taxi för att slippa taxi-köa. Rätt o slätt. Jag e gammal. Eller för gammal för att nattklubba... Tror jag ska satsa på det väldigt mycket trevligare, äta middag med goda vänner och sen gå o lägga sig i tid-festandet.

Har blivit förälskad i den nya serien Lipstick Jungle. Den är fantastisk. Jag gillar Brooke.

Nu ska jag gå en sväng till stan och köpa Kalle Anka, det är jag inte för vuxen för, och sedan hem till mor o far för att äta lite söndagsmiddag.

Jag längtar till Snoge-helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback