Muffins+Styrka

Vilken kombination va?!
Tänkte skaffa mig mera energi med hjälp av goda banan o chokladmuffins:)
Nu drar jag snart iväg o lyfter.
Igen.
För hundrafemtiondegången i mitt liv.
Undrar hur mycket man lyfter egentligen, typ bara på en månad. En helvetes massa kilon. Och en annan grej. Egentligen. Hur kan det vara bra att lyfta en massa? Om man tänker liksom i det stora hela, så e det ganska konstigt egentligen att man mår bra av det, eller typ att böja kroppen på en massa konstiga sätt (sit-ups ex...) Och bara för att man gör det, så mår man bra. Jag kan ha en annan förståelse för att springa eller gå, men att lyfta en massa tyngder... Knäppt. Om man tänker på det så. Och det gör ju jag. Haha.

Att en liten vink kan göra en så glad:) Fiiiiiiint!

Och nä. Det var absolut inget fjäsk. Sanning:) Lovar! Hihihi. Puss på dig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback