Helgen närmar sig... sakta men bestämt säkert

Fredag. Härliga fredag. Scones på jobb. Mys med tacos o familjen.

Nu ska jag ta tag i att städa upp o diska. Pratade me mor innan, hon tyckte det var konstigt att jag alltid hade skitt hemma. Men som jag förklarade för henne, så e jag slarvig definierad. Om du slår upp det i ordlistan sitter garanterat en bild på mig där...:)



För jag går av kläderna där jag står, och diska e det tråkigaste jag vet, och jag har annat för mig i mitt liv än att hålla iordning hemma.
Jag menar det är ju ändå få utvalda som är där, och dom känner mig alla så dom får liksom ta skiten som den e. Haha.

Förutom den där roliga historien som lever kvar då jag i mitt gamla rum hemma hade kläder utspridda över HELA golvet, och J kom o hälsade på. Hon frågade var hon skulle gå. Jag svarade att hon bara kunde gå över dom, för att det var ju bara kläder. Och det gjorde hon. Men. Jag hade visst lyckats gömma en bok där under...Ooooops. Hon stukade foten. Hahahaha. Nu skrattar vi åt det, men tro mig, då skämdes jag. Men jag ändrade inte på mig... Konstigt det där. 

Synd att du inte gjorde det. Jag såg vad du tänkte men du blev hindrad. SYND. Men tro mig, det kommer fler chanser. Hela livet är fyllt av såna tillfälle, om man ser dom...:)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback