Cupcakes:)

Dagen har varit HUR bra som helst. Slutade ju vid lunch idag, fått reda på att jag har jobb till november, minst. GUTT!
Sen cyklade jag hem i extrem motvind, det var helt galet, till o med så jag funderade på att hoppa av o gå hem, det hade gått fortare... Men jag kämpade på för jag vill ju inte ge upp. Det e för mesar...:)

Sedan tog jag en tur i staden, lugnt och skönt på fredagar. Gick in på bokhandeln och köpte två böcker, den ena har jag spanat på ett tag, den andra stod där och skrek- Köp mig! Du kommer inte ångra dig, jag lovar!
Så det gjorde jag. Och när jag kommit hem o bläddrat lite i den, kan jag bara konstatera.
Jag kommer absolut att ha nytta av den.
Massa goda muffinsrecept.
Jag tycker om att baka muffins för det går fort, man kan variera med samma smet i oändlighet och plus i kanten för att man man äta en muffin i en enda tugga:)



Så fick jag för mig en dag att kolla runt på lite bloggar. Och jag hittade den perfekta. Hennes blogg e så fin, massa goda recept men framförallt de mest fantastiska dekorationer jag sett!
För övrigt är hon även en grym fotograf! Du MÅSTE kolla in den.
http://blixman.blogg.se/

Fredagar är ju helt underbara, och nu ska jag åka hem till mor o far för att äta middag. Najs!

Imorgon ska det bakas. Tror det blir ett bröd o en massa muffins...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback