Extra timmar

Det e fint att jobba. För då blir det mera pengar:) Men det är enbart av den anledningen jag gillar det. Egentligen drömmer jag mig bort till milslånga stränder, turkosblått vatten och god nyttig mat...

Har kollat I Am Legend precis. Ja den var ok. Men inte i den klass jag förväntat mig... Önskat att det var ett annat slut. Ett lyckligt. Alla slut måste vara lyckliga, annars tycker jag bara filmen e kass.

O ja just det. Pratade med gullisen D innan. Han gör mig glad. Det är en sån kille jag vill ha.
En som får mig att känna mig uppskattad, glad och förväntasfull över vad som ska ske i vår framtid.

En annan grej som hände idag på min lunchrast. Jag satt på en bänk i en hundgård.
För det var den enda bänken på hur många meter som helst;) Det fanns ingen i rastgården ska tilläggas, men jag gillar ju hundar, så jag sket i vilken om det kom någon.
O ja, då kommer det en man o en kvinna med var sin hund. Han me nån liten bjäbbig o hon me en vit schabrador. Kvinnan sa - Ursäkta mig, men hunden e aggresiv mot främlingar så det är på ditt eget ansvar om du blir biten, för jag tänkte släppa henne lös här.
EH SAY WHAT?????
Mitt ansvar om JAG blir biten? Jävla idiotkärring. Jag kom på en massa bra grejer jag skulle ha sagt till henne efteråt. Varför är det alltid så? Varför kommer jag inte på något sånt i stunden?
Så för att jag ska få det sagt.
Jag kunde ha svarat.
1. Du får gärna släppa hunden lös, om du tar på munkorgen som du har i bilen, eftersom du vet att din hund är aggresiv. Och gör du inte det, ringer jag polisen.
Jag kunde oxå ha svarat det lite mer barnsliga.
2. Om din hund biter mig kommer jag att slå honom gul o blå, och sen när han nästan e död ska jag slå dig oxå kärring för du e en oansvarlig människa som inte borde ha hund.
Och det sista... Som jag oxå sa.
3. Du får gärna släppa lös honom, det kan ju vara bra träning för din hund. Då svarade gubbjäveln- det är på ditt eget ansvar om han sätter dig me tänderna i ditt ben. Och. Här kommer det jag hatar att jag sa.
Ja, men det vill vi ju inte. (Litet skratt) Då går jag till en annan bänk istället.

Kort kan vi konstatera. Vissa människor borde inte få ha hund, ifall dom inte förebygger eventuella incidenter.

Nu ska jag kolla min absoluta favorit, och vi kan nog säga lite fjantigt, idol. Cesar Millan.

I detta inlägg ber jag om ursäkt mormor för att jag svor så mycket:)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jadå älskling, jag förlåter dig. För det var en hemskt dum kärring med hunden.

Jag älskar dig.

2008-09-03 @ 09:56:40
Postat av: Danne

Lite väl fjäskigt där va hehe.

2008-09-03 @ 12:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback