Dröm nr jag vet inte i vilken ordning...+ Squash

Drömde om han den ende förra sommaren... Han frågade mig ifall jag nu var fröken? Hihi. Alltså man kan ju få ihop det konstigt i dom dära drömmarna. Sen höll ju såklart känslan i sig hela dagen, till o me gick förbi arbetsplatsen fast jag vet att han inte är där... Hmm. Konstigt det där, men jag träffar säkert på honom snart eftersom jag drömde om honom.
Sen är det ju snart dax för den där fikan eller va det nu va han babbla om sist.

Igår va jag o Brorsan o spelade squash, fantastiskt roligt! Vi är grymma!:)

Jag har dille på risgrynsgröt. Jag skulle kunna äta det HELA tiden.

Snälla arbetskamraten har lånat ut sin stegräknare till mig, för min var KASS. Så nu jäklar ska det räknas steg, uppe i milen idag, och det är ju ändå mycket kvar av denna dag:) GREJT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback