Breaking Benjamin- So Cold[Acoustic]

Nu har jag varit och tagit stick i fingret och tonsillretning, men det visade inte ett skit. Men tydligen går det någon influensa- liknande förkylning som kan hålla på i typ tre veckor. KUL. NOT. Men skönt att veta att det inte är nåt annat fel på mig. Så nu gäller det att SLUTA ta näsdroppar. Och vara ute i friska luften, inbillar mig nämligen att förkylningar går fortare över om man får frisk luft.

Imorgon ska jag ringa och fråga ifall husvagnen får följa med mig till skogs:) Ska bli skönt att fiska, vandra och ta det lugnt, grilla lite kanske och dricka kaffe.  

 Oxå ska jag planera mina inköp för den kommande pajen. Det står lite mellan denna marängskapelse och chokladtårta. Hmm... Svårt val. Va tycker du bäst om?

Nu ska jag ta det dricka kaffe och läsa i min bok, Tyskungen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback