Vad jag e duktig...

På att uppdatera här... Det betyder att jag inte har mye annat att göra eller vadå? Men där har du fel.
Jag städar, bakar grekiskt lantbröd och tvättar. Det du!
Jag vaknade tidigt idag, så otroligt skönt. Jag hade en mysig dröm som handlade om söta goa C. Vi var in love och det var underbart. Jag kom sedan fram till att det var hundra år sen jag pratade med honom, så jag skickade iväg värsta mejlet där jag förklarade min kärlek till vår vänskap. Han har lovat att lära mig spela tennis... Hoppas han håller fast vid det, för jag ska bli grym o spöa skiten ur honom;)

Då kom jag även på att drömmen kan ha varit ett tecken på att jag borde ringa o fråga ifall jag får jobba lite i jul. Jag saknar dom och det hade varit så himla roligt att göra det. Jag ska alltså ringa J imorgon o fråga så snällt jag kan... Jag har funderat på det innan, men det behödes tydligen en dröm för att jag skulle fatta.

Snart ska jag ringa lillebror o väcka honom. Present ska inhandlas och sen blir det till att åka hem o äta stek hos mor o far. Bröden oftar ljuvligt för dig som ville veta:) Kanske lägger upp en bild här snart.... Spännande va?! Hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback