Pobre Diablo

Det är en sån dag. En sån dag när jag bara trivs och går runt o myser. Då får jag oxå för mig att sortera i min musik. Det är fan ingen bra ide alls. Jag har SÅ JÄKLA MYCKET musik på min dator.
Jag älskar det!
Favoriten som jag återkommer till är som inlägget heter. Han är ett musikgeni, Don Omar. Även timbuktu passar mitt myshumör, gillar den nya Kaffe- låten. Gillar ju både honom o Dregen. BB e grymma!

I eftermiddag har jag hängt me brojjan hemma hos mor o far, bakade äppelkaka o kollade Cesar. Nu sitter jag och väntar på att träningskompisarna ska komma o hämta upp mig.

Mina inlägg har varit rätt tråkiga på senaste. Jag vet själv det. Så nu ska det bli ändring. Jag ska skriva så fingrarna glöder om totalt ointressanta ämnen. Då blir inläggen grejt!

Så this is tillägnat den därade bruden som jag möter varje dag på väg till jobb.
Jag träffar henne varje morgon klockan 07.33(ungefär). Vet ej vem hon är, vet ej vart hon ska.
Men jag vet att hon har en röd cykel och att hon är blond. Och idag hade hon en sån jacka som jag vill ha. En svart dunjacka, som är lite för stor men inte så man ser 10 kilo tygre ut, utan sådär vintermysig.
Eftersom jag anser att om man träffar någon sådär varje dag (förutom lördagar och söndagar), så hälsar man.
Kanske inte ett sånt där glatt överdrivet HEJ, som man gör ifall man träffar vänner, men ett artigt litet hej.
Eller om man inte hinner, för ibland cyklar bruden jävligt snabbt ska jag säga er, så jag hinner inte hälsa, och nej, det är inte för att hon inte vill hälsa på mig, så kan det absolut inte vara, utan för att hon är sent ute.
Det vet jag genom ren fakta, du vet jag träffar henne då i kurvan och hon håller på o slira i grusen så bråttom hon har. Då blir det istället en artig nick. Så, tack bruden för att du e en trevlig medmänniska och att du alltid e glad fast du håller på att ramla o skrapa upp knäet:)

Och sen en annan grej. Snubben med okopplade hunden. Du gör mig lite konstig. Bra. Men konstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback