Oooooooooooo sugar!

O MY GOD säger jag bara. Att först inte äta socker på länge och sen trycka i sig äppelkaka me vaniljsås är något alla borde prova på. Inget att rekommendera/rekomendera (hur stavas det) i längden kanske. Men shit vilken rush! Jag har aldrig tagit så tunga vikter och jag har inte haft sån ork på läääääänge.
Fan sjukt ju.
Helt livsfarligt faktiskt.
Nu däremot e jag på väg ner i ett träsk. Jag e trött som satan och jag vill bara sova. I hundra år helst. Törnrosa.

Shit vilken bra dag detta varit. Och jag vill bara att ni alla ska veta det.

Fick mycket matnyttig information från mor innan, som kan användas till någe riktigt positivt.
Sen skulle jag gärna vilja veta en grej.
Vem är det som läser om mitt sjuuuukt intressanta liv? Jag vill veta vem ni är! Kommentera mera. Eller skicka mig ett mejl om ni tycker det är pinsamt:) Eller skicka ett sms. Eller ring på min dörr....Eller nej fan gör inte det. Creapy som tusan det hade varit... Sockert har nog inte släppt helt känner jag, tillbax i mitt flum igen...

Duschen. Boken. Sängen.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG läser din blogg! :)

2008-10-20 @ 22:04:50
Postat av: Anonym

Mor läser din blogg.

2008-10-21 @ 12:48:47
Postat av: Anna

ett tips om vem som läser din blogg: personen som brukar få ett samtal strax efter 3 om nätterna på helgerna ifrån din bror... :)

2008-10-21 @ 23:13:58
Postat av: Loverboy

Tycker du skriver lite om mig nu igen i din blogg... En hemlig beundrare som jag läser din blogg flera gg om dan! Du får lycka till på högskoleprovet på lördag. Jag har ju hjälpt dig med dina engelskläxor så mkt att den delen borde du iaf få full pott på hehe.

Kram på daj

2008-10-22 @ 15:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback