Nästa vecka tack

Efter en hektiskt, men rolig vecka med hund och träning och saker att göra varje dag kändes det som... Går jag nu in i nästa som går i pluggandets tecken.
lördag är det nämligen dags för högskoleprovet, och om jag tänker positivt blir det bra, det vet jag. Så jag ska vara duktig och plugga varje dag för bästa resultat. Fick mersmak på pluggandet i helgen när jag hjälpte favoriten lite med hennes psykologi.
Shit va det e intressant!

Hur mycket som helst att lära sig, men så länge man tycker det e roligt så...

Vi har haft en superskön helg. Massage på Brunnen i fredags, gjorde Kallekrona by day på lördagen o på kvällen blev det god mat o vin. Hur najs som helst! Precis vad jag behövde tror jag. Att träffa min favorit igen och bara prata och umgås. Gud va jag tycker om henne!!!!
Idag gick vi en sväng på Saltö, och jag kan bara konstatera att.
Jag saknar det.
Jag saknar henne.
Jag saknar Karlskrona.
Jag saknar Blekinge.

Och konstigt nog, fast jag hade alla dom känslorna när jag körde hemåt, så kände jag ett välbehag när jag körde in i Trelle igen. Jag trivs super i min lägenhet och jag vill ha min familj nära. Men förhoppningsvis dröjer det inte länge tills godingen flyttar neråt mot Skåne...:)

Imorgon blir det träning och så ska jag försöka pressa in ett bra simpass i veckan. Sjukt laddad för träning igen och att äta bra. Härligt med ny vecka och nya mål.
I helgen blir det prov och partaj i Skurup och sen fyller Far år, så kalas på söndag. Fullt upp med andra ord...Puuhh.

Nu ska jag dra igång What happens in Vegas och sedan blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback