Lite nere, som flickan brukar säga...;)

Jag e trött. Trött på att flänga omkring. Trött på att inte bara få sitta i min soffa o inte göra ett skit. Jag har varit o skrivit provet idag... Rättade det precis. Hmm. Vi kan väl säga så här. Hoppas att jag blir bedömd i en lågbegåvad kategori så att jag har bra poäng jämfört med massan... Men skit samma. Jag får väl göra nåt annat ifall jag inte kommer med denna gången, typ, jobba. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Jag vill bara vara utbildad o börja jobba. Träffa en stilig karl. Skaffa barn o leva svensson-liv. NU! Sitter o väntar på att köra till festen. Det ska bli roligt att träffa vännerna o mingla, o jag vet att jag kommer tycka det när jag e där.

Jag behöver vara kär i någon. Men kan ju inte bara hitta på att jag e det i någon får sakens skull.
Eller kan jag det...hmmm...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback