Gardiner och agressionsproblem

Nya fina blommiga gardiner hänger i mina fönster. Att jag kunde hitta så rätt är för mig obegripligt. Känns som det är dom jag har letat efter hela tiden...

Idag var jag en tur på ikea, o sen inhandlade jag nya löpardojjor. Så skönt, för har nämligen varit i behov av nya, extremt länge...

Jag e så arg.
Jag är fantamej arg hela tiden. Varför?
Jag e arg på att jag ska jobba.
Jag är arg för jag ska vara ledig.
Jag är arg för att jag är ensam.
Jag är arg för att helvetes-jävla-skit pallen inte vill sätta ihop sig själv, utan behöver min hjälp och att då satans skruvjäveln inte går i hålet...

JAG HAR AGGRESIONSPROBLEM. Borde kanske gå en kurs i anger-management?
Eller göra som alla andra. Käka nån pilla?!
Igår kollade jag The Incredible Hulk. Där mina damer o herrar kan man se tydliga tecken av detta syndrom. Som jag från och med denna dag kommer att kalla, AP(aggressionsproblem). 
Jag har även AP mot en viss person som inte behagade att dyka upp ikväll. Jag har även AP mot idioten (som förmodligen inte är en idiot), som har flickvän. Till sist har jag AP då jag vill så jävla mycket, men har inga pengar, eller tid, eller någon att göra det med.
Jag vill dricka rödvin, krypa ner i sängen och sova...
Men då missar jag Per när han lagar mat, så självömkan och självförstörelse får vänta till en annan dag:)

Kommentarer
Postat av: Emmi

Åååh Per i "Vad blir det för mat?" Jag älskar det! Tänkte nästan tillägna ett helt inlägg åt Per. :) Australien väntar ja! Vi har inga större planer, mer än att vi ska ha det jävligt bra! Ska ta reda på att om koalor och andra sötnötter där till dig. :) Jag åker den 22 nov, åker hem efter.. 8 månader. Om pengarna räcker vill säga. haha. det ska bli så underbart och jag kommer uppa så ofta jag kan!! Hoppas kalla sverige-julen blir lika fin som min på stranden. hihi. Puss!

2008-10-30 @ 21:39:24
Postat av: Anonym

Zoo piller är bra har jag hört. Inga större biverkningar heller.

Eller en stor kram av mor kan också hjälpa hihi.

2008-10-31 @ 15:34:43
Postat av: Desi

Har du bokat biljetter för att titta på MIG!!? Prestationsångesten dallrar som ett moln runt mig nu..bra- då jävlar får jag ta mig i kragen!!

Och du..efter den 29:e så ska jag gladeligen dela den där flaskan rödvin med dig!! PUSS!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback