Cesar

Måndag som började riktigt jävla shit. Mest för att jag ville ligga kvar i sängen och inte gå o jobba. Men sen var det en liten gullig kille som ville ut o rastas o då blev det bättre.
Sen mådde jag inte bra alls när jag skulle gå, ville inte lämna honom ensam. Jag ska aldrig ha en egen hund om jag inte kan ta med honom under dagarna. Jag skulle vara ledsen hela tiden... Söta lillebror var snäll och kom hit o gick ut en sväng me honom dock, och sällskapade me honom.

Kollar Cesar nu och jag önskar att jag kunde jobba som han gör.

Annars har jag hunnit me en hel del idag. Ansökan är iväg, träningen är avklarad, maten fixat och jag har varit en bra packleader idag:)

Bilder från helgen... Som gott kunde varat lääääänge...



 



Ps. Jag loosa nog 12 gånger i schack i helgen...Jag borde spela mera o bli GRYM!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Aloha! Allt bra i höstvädret? Schack? Kan nog inte ens reglerna.. =/

Postat av: mor

2008-10-14 @ 21:43:59
Postat av: Mor

Ohhhhh vad mysigt det ser ut. Vi har haft många roliga stunder där tillsammans med er "små" ungar. Puss.

2008-10-14 @ 21:45:35
Postat av: Desi

Åhh.. mitt hjärta brister när jag ser min lilla älskling. Saknar honom massor, och ändå så är jag SÅ tacksam att du vill ha honom och ge honom all den tid jag förmodligen ändå inte skulle hinna denna veckan. Jag ser hur mysigt ni har det, och är säker på att han stormtrivs!!

Stor kram!

2008-10-15 @ 16:53:34
URL: http://www.fitnessdesi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback