Att samla mod. Eller ej...

Mmm. Denna veckan ska jag samla mod. Det behövs.

Idag har jag varit helt sjukt trött på jobb. Ville bara hem hela dagen. Men när jag väl kom hem ville jag bara ut igen. Jag ska snart sticka o träna. Har sååååå överdrivet me energi idag. Jag behöver få ut det.

Jag tänker för mycket. Jag vet ju att jag gör det. Men ändå kan jag inte skingra tankarna...
Därför jag vill göra annat hela tiden.

Nähä, jaha. Vad mer kan jag skriva om... Det har inte hänt mye sen sist. Hahaha.
Jag skulle ha handlat frukt på vägen hem. Men jag sket i det.
Jag borde vika undan tvätten, men jag tänker inte göra. I ren protest, mot mig själv.
Jag skulle vilja resa lite. Det hade varit fint me sol nu i dessa mörka tråkiga tider.
Jag längtar till torsdag när jag ska träffa Sillan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback