Ångrat mig angående gårdagens inlägg

För varför ska jag bara sitta o vänta? Som en gammal nucka...
Jag är för övrigt visst lika snygg som honom, om inte mer, har jag konstaterat efter att NOGA studerat bilder på honom. 
Men det får hållas lite lågt ett tag till. 

Idag har dagen på jobb varit helt underbar. Barnen e så söta o goa! 

Imorgon är det upp till bevis huruvida jag är smart eller ej... Om du är en van bloggläsare så kan vi ju konstatera att
1.  Ja jag e rätt smart.
2. Jag är även väldigt fantasirik (bra när man ska gissa dom svåra ordens betydelse).
3. Jag kanske har konstiga funderingar och formulerar mig inte som man BÖR, men vad gör det om hundra år? Jag skriver i alla fall från hjärtat, och det är det som betyder något:) Eller?

Längtar till ikväll då jag ska äta för en hel familj själv, jag e så hungrig!
Pyttifett på jobb var sådär roligt... Och muffinsen som serverades till fredagsfikan mättade föga (även om jag tryckte in fyra först, innan jag konstaterade faktumet).

Nu ska jag öva mig på teckenspråk, jag har blivit riktigt bra om jag själv får säga det. Jag tror att det kan vara mitt kall. Har ännu inte haft någon uppenbarelse i form av ett skarpt ljus eller liknande...
Men jag tycker det e förbaskat kul och det är som en helt ny värld öppnar sig.
Undrar ifall man kan få nobelpris i teckenspråk? Tolka en bra bok kanske:) Hihihi. Då ska jag bara teckna i mitt tal, inte prata. Och sen ska jag äta för en hel famillj, för visst är det lite mat dom får på såna där tillställningar, det gäller att ha satt i sig ett par smöööörmadar innan man drar på sig festblåsan...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback