22.07

Men varför sitter jag fortfarande uppe?
Borde ha städat, borde ha bokat tvättid, borde ha gått o duschat. Men jag jag pallar tjiiiiii. Så nu sitter jag istället o grämer mig över detta o vet att när jag väl går o lägger mig kommer jag bara ligga o tänka på detta...

Jag e så osugen på denna helgen så det e helt sanslöst. Hellre skulle jag vilja att det var vardag igen. Jag vill inte flänga omkring och jag vill inte göra nåt jävla skitprov.
Jag vill bara sitta hemma o tycka synd om mig själv hela helgen. Inte för att jag har något direkt att sörja eller må dåligt över, men det e bara en sån kväll...
Det var trevligt me mat o vin med familjen, kollade lite på tv och skvallrade lite med mor. Jag hoppas vi kan åka till Köpenhamn en dag o ha tjejmys, det var längesen. När jag bodde i Kallekrona var det annorlunda, då hade vi myshelg oftare... Jag saknar det.

Sen pratade jag med F, o vi ska ta o planera in en helg när hon kommer ner o gör Trelle osäkert. Ska bli najs.

Nähä, jaha. Om man skulle gå o lägga sig...

Men först kolla in lite bilder;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart vi ska till Köpenhamn min lilla unge. Det är ju snart julskyltning där.Vi tar det när jag är hemma igen. Och få inte för dig att flytta till Kallekrona igen bara för att få helgmys med mig.

Nu har vi både vardagsmys och helgmys. Visst e det mysigt.LOVE YOU. Mor

2008-10-25 @ 17:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback