What have I done...

Anna. Ternheim. Varför fick jag inte biljetter? Grrrr. Men det blir Timbak istället. O det e väl nästan lika bra... Nästan...

SNÖ!
Jag älskar snö!
Igår åkte jag o mor ner till Ljunghusen och gick en vacker promenad i solen. Tyvärr har hon alla bilderna på sin kamera, ska försöka fixa hit dom:)

Idag har vi varit en snabbis på Ikea. Synd bara att jag inte har några pengar, för jag hittade en massa fina grejer jag ville ha. Men ibland kan det vara bra att bara titta...
Sen Bauhaus o där skaffade jag mig sladdöljare (Heter det så? Annars har jag kommit på ett helt nytt ord:).

Längtar till fredag. Då drar vi till Köpenhamn för att äta go mad och åka lite bergodal bana:)

Jag har varit helt slut i kroppen hela helgen. Denna förkylningen är minsann den värsta jag haft på länge. Imorgon är det jag som ringer öron-näsa-hals o bokar in operation. Så satans trött på mina tonsiller.
Dom ska väck!

Nu ska jag fixa lite te och sen mysa i soffan;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback