Vilken solskensdag!

Idag har det varit mulet utomhus, men vad gör det när jag e glad inombords?

På jobb är lilla L sjuk, det e tråkigt för jag saknar henne redan! Hoppas hon är bättre snart!
Arbetskamrater betyder mycket!

Efter jobb har jag varit igång non stop. Det känns bra!

Var o simmade, väldigt trevligt o avkopplande. Sen till Vellinge-blomman för att inhandla lite nya fetblad. Jag e duktig på dom, alla andra dör...:(
Där hade dom redan börjat med jul(!). Så jag gick där i säkert en timme, o då hade jag ändå inte sett allt.
Där har dom en superfin akvariedel oxå, i love! Köpte ny korall o sten till lilla akvariet, blev superfint, men nu ska det stå o få lite bra ph innan fiskarna flyttar in. Kommer bild på det! Promise!

   

Sedan var jag duktig o gjorde mustig soppa, superbra blev den! Kolla färgen! MUMS!



Sen en sväng ute hos mormor o morfar. Lånade Sjöjungfrun som jag nu ska plöja genom. Flyga drake är slut... Tyvärr. Vilken bra bok! Jag lärde mig jätte mycket och väldigt gripande skriven.
Ska beställa Tusen strålande solar me som han skrivit.

O just. Nya luggen... You like?



Ursäkta den bistra minen... Nedsjunken o avkopplad i soffan...:)

Imorgon blir det Squash o film!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du gillar julen? Själv tycker jag att den varar lite för länge..



Ser fin ut i lugg! Kramis

Postat av: Desi

I like!!!

2008-11-05 @ 16:09:05
URL: http://www.fitnessdesi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback