Sjöjungfrun

Jag älskade Camilla Läckbergs första fyra bäcker. Sen gjorde jag den idiotiska saken att se Isprinsessan på tv... Nu har jag inte kunnat sluta se den halvskalliga, gamla mannen som spelar Patrik när jag läser de andra böckerna. Det förstör så mycket av min fantasi. Jag ska aldrig göra om det! Aldrig!
Sjöjungfrun har jag inte riktigt kommit in i. Den är lite seg, och säga vad man vill. För jag brukar vilja veta mer och läsa mer om just den historien, men det är lite som med uppföljare på filmer. En är okej, men fler förstör ofta mer...

Så nu ska jag sluta läsa lite och istället se en film. Kan bli Harry Potter. Kan även bli Kit Kettredge An American Girl.

Livet är konstigt. Jag är glad för vad jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback