RizRaz&Hattarna

Köpenhamn var otroligt mysigt. Som väntat. God mat o vin, senare vidare till Tivoli för att bli totalmättad på JULEN.
Men än finns det lite plats kvar för julmys. Så idag har pyntet åkt upp. Med lite komplikation då jag insåg att jag tydligen har fler fönster i nya lgh så det får bli blockljus i dom två resterande... Vet ni var ljusstakar kostar, eller...?:)

Idag var jag me söta mormor o fikade för att sedan besökta hattmuseum. Det rekomenderar jag stark! Hur intressant som. Alla gamla verktyg och skinn och modeller kvar, precis som dom lämnat det. Och att man tänker att det är från 1800-talet är det inte utan man blir lite sentimental... Jag älskar gamla saker. Gör att jag drömmer mig tillbax och önskar att jag oxå haft en muff eller hatt från butiken... Va tuff jag varit, o SNYGG:)

Ikväll har jag varit på hörnan och ätit mat. Trevligt sällskap me en av päronens bekanta, hur roligt som. Skrattat så jag hade ont i magen när jag gick hemåt.

Imorgon blir det julbord, mycket trevligt!

Måndag blir det mys i malmö, ska hitta fina ljuslyktor till hallen.
Men än mer trevligt är sällskapet... Längtar...:)

Ps. Bilder kommer från denna händelserika helgen. Bara fixa hit kameran...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback