Omega-3&Multivitaminer

Nu jävlar ska jag bli frisk. Sen ska jag vara frisk i alle fall till nästa år...:)
Massa vitaminer intas för fullt och kanske är det jag som inbillar mig, men det känns minsann bra, piggare och mer energi. Najs!

Har precis varit o solat, jag behöver ljuset och värmen. Lite som solterapi jue:)

En rolig grej hände nu på vägen hem.
En brud stod på vägen vid sin bil. Jag gick och snackade i telefon, och när jag gick förbi stod hon helt still och typ glodde på mig. Jag blev tyst och personen jag pratade med trodde jag var dum i huvudet.
Men sen när jag gått förbi henne så började hon nog med det som hon försökte dölja för mig. Hon skrapade rutan på bilen med jackan! Meeeeeeen hallå!
Detta är ett typexempel på hur dåligt förberedda skåningar är på snö. Vadå? Va e det för vitt? Va, måste man köra lugnare och långsammare bara för det är blixterhalt på vägen? Kola-huvud säger jag bara.
Det förstår väl vem som att det allra bästa är att göra som jag. Inte besiktiga bilen i tid och därmed få körförbud under tiden som snön faller...:) Hahaha.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag förstod att man skulle skrapa rutorna, det har gjort en massa i helgen-så alla e inte puckade!!

Postat av: Desi

haha..kola-huvud!! Bra uttryck, jag kommer att stjäla det från och med nu..mest för att ha ett ord som beskriver hur jag känner mig utan kolhydrater ;)

Vi har också fått snö!! Igår.. Så det så!

Puss

2008-11-25 @ 12:21:32
URL: http://www.fitnessdesi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback