Nya tag:)

Ny vecka, fokusera på nya saker. Roliga saker, bra saker, inget negativt här inte.

Helgen har varit mysig o bra. Squash, singstar, film-mys, toscakaka, plättar.

Jag ska vara så sjukt positiv denna veckan, och inget negativt i några inlägg. Starting now.

Håret blev inte bra när jag varit hos frissan, men nu e det superbra, efter att jag gått loss med saxen själv. Jag ska klippa mig själv, alltid. Inte värt dom pengarna eller den ångesten det framkallar när jag inte blivit nöjd.

Nu Starsky&Hutch och sedan sängen.

Nästa helg ska jag träffa C och min favorit och jag längtar enormt mycket efter dom båda.

Det är sjukt dåligt med bilder i denna blogg, men det ska det bli ändring på i nästa positiva vecka. Jag lovar er en bild i varje nytt inlägg, det ni!

Mor o Far åker till Fuerte Ventura imorgon, så det ska packas in saker hela tiden så jag inte saknar dom så mycket:) Det är otroligt hur snabbt man anpassar sig. När jag inte bodde fem minuters gångväg från dom kunde det gå lång tid utan att vi sågs alls... Men nu!

Så veckan fylls av Squash, Styrka, Fika, Bio, Tvätta, Sätta upp tavlor... ja oxå mer som jag inte kommer på...
Just det, fotografera en massa till bloggen:)


Katten, Bahiá Feliz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback