Nuevo

Nya tag. Ny syn på livet. Ny helg:)

Det mesta är som det brukar för övrigt att jag känner mig gladare...

Jag funderar inte längre på om jag verkligen vet vem jag är. För det gör jag. I allra högsta grad. Jag tänker inte ändra på mina prioriteringar. Jag är ju jag. Och ingen annan.
Sen att jag kommer utvecklas och få nya synvinklar med åren, det ser jag fram emot. Men just nu ska jag inte ändra på mig för någon annan. Jag vill inte. Jag orkar inte. Jag mår inte bra av det.

Blev så otroligt glad för din kommentar
Desi, jag har vågat:)
Och det känns förbannat bra.
Speciellt bra känns det kanske efter helgen, men oavsett så är jag glad och stolt över mig själv.

Idag har jag gjort två människor otroligt glada, som behöver det. Jag växer av att göra goda gärningar, och vara en bra medmännsika. Det känns BRA!

Ikväll blir det räkor och torsk me brojjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback