Madagaskar

Jag är barnsligt förtjust i tecknat. Både på tv och serietidningar.
So don´t miss Madagaskar...

Lasange, rödvin och ensam. Det e patetiskt. Men förbannat skönt. Helgen blev inte riktigt som planerat och då får man ju göra det bästa av situationen, eller hur...

Imorgon ska jag på söndagsmiddag hos Jönssons, och om två dagar ska mor o far hämtas på Sturup. Så skööööönt det ska bli att få hem dom igen.

J var här innan. Gjorde en surprise-visit när jag stod i duschen:) Alltid lika trevligt med hennes sällskap. Hoppas det blir lite mingel i veckan.

Vet ni en grej. Jag är självupptagen.
Skitmycket.
Det ställer till med en massa problem i mitt liv faktiskt.

Jag har börjat längta till julen... Därför det är snö numera på bloggen... Mest av allt längtar jag efter att få sätta upp stjärnor och ljusstakarna. Och sen ta in granen och att dricka glöggen. Baka lussekatter och pepparkakor.

Jag vill att det ska bli en supernyårsafton. Jag vill gå på en STOR fest. Så jag kan ta på mig bästa partyklänningen och dricka champange.

New York is the place to be...:)





Kommentarer
Postat av: Anna

haha, alltid lika kul att läsa din blogg... här är det också självklart Madagaskar! till det är det dock vitt vin, ägg och räkor! vi borde ju slå ihop oss! :) hoppas du får en fortsatt trevlig helg! kram

Postat av: Anna

haha, ja jag sitter här och dricker ensam och kollar på : 10 orsaker att hata dig.. haha.. näää, inte hittade jag på det- det läste jag i "Damtoan- Humor för alla nödställda tjejer" jo tack. jag vet.. han sa det när han ringde mig inatt och ville ha någon att prata med när han bajsa!!!

2008-11-15 @ 21:06:07
URL: http://trullsatosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback