Kalops

Mormor&Morfar bjöd på god kalops och gräddbulle ikväll. Mums. Jag e lite bortskämd... Hihi.

Squashen igår gick inge bra alls. Med tjugo minuter kvar (av en timme) gav lillebror upp.
"- Nu får du för helvete skärpa dig, nu ska du lära dig serva."
Sen fick jag stå huuuuuur länge som helst o träna servslag. jag önskar jag kunde säga att ja, nu sitter dom. Men nope...
Jag är ett hopplöst fall. O igår hade jag slarvat med både mat o vatten, det kändes. Plus att jag hade världens humörsvängningar igår. Arg. Glad. Ledsen. Fnissig. Bitter. Ja... o so on...
   
Han"-Du servar som en brud..."
Jag- Men jag e ju för fan en brud... (Då hade tålamodet trytit ett bra tag...)


Men roligt har vi på våra möten. Jag o Bror:)

Imorgon är det äntligen fredag. Fredag betyder träffa söta C som jag inte sett på säkert tre månader. Ska bli så roligt! Pratade med honom i telefon innan, bara det gjorde att jag fick skratt-attack ungefär tre gånger, och vi pratade kanske i två minuter. Inte ett jättegivande samtal alltså... Men roligt:)

Ska se ifall det blir nån bilder me hem, annars får ni nöja er med mina beskrivande texter!

Glöm inte Per ikväll. Innan ska jag hinna diska, städa o packa.


Kommentarer
Postat av: Desi

Haha..jag kan höra dig i din frustration när du reder ut begreppet "jag är ju för fan brud".. jag garvar så att jag kissar ner mig! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback