BILJÄVEL

Jag hatar att först gå o vara nervös för att veta om bilen ska gå igenom besiktning eller ej, för att sedan bara stå som ett jävla fån och bli uppläxad av en tjolle som leker Gud...
Jag vill inte ha bilen längre.
Jag vill ha en bil.
Men en ny som JAG aldrig behöver besiktiga... Slut gnäll.

 För det mesta är bara rosor och sol numera...
Lite funderande men absolut inget som kan förta min härliga känsla:)

Ikväll ska jag träffa J, vi ska göra en L&J på stan. Det ska bli så roligt att träffas o snacka skit!

Helgen som kommer är helt galen.
Undrar ifall jag hinner med allt som jag vill göra?
Köpenhamn, Hattar, Tävling, Julbord, Bowling.
Kommer vara helt slut, men skönt slut... Förhoppningsvis.

Igår var en milstolpe i mitt liv. Undrar vad det ska bli av detta...:)

Kommentarer
Postat av: robin

+ att du ska hinna va med din älskade bror förstås.... de e lugnt att du glömde skriva de!

2008-11-27 @ 14:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback