Bekväma bekymmer

Det är vad jag brottas med...
Så jäkla skönt att jag bara har dom kvar. De andra har försvunnit. Helt och hållet. Trött som Trötter fortfarande. Men det finns ljus i tunneln eller nåt sånt. Jag har numera det bekvämt:)

Helgen har varit mysig och faktiskt på gränsen till underbar. Härligt att bara vara, och ta det lugnt.
Söndagen förgylldes en aning och den känslan håller i sig.

Igår var jag o lillebror och hämtade hem föräldrarna. Bruna som pepparkakor. Fusk när en annan ser ut som en blek nordbo i detta höstrusk. Men så skönt att ha dom hemma igen.

Imorgon blir det styrketräning. Första passet på lääääänge. Men det är en medveten två-veckors vila jag haft. För att bli riktigt sugen igen och för att ha lite spontanvila... Blir ju aldrig sjuk så får ju ta egna pauser;)
Märk väl att jag icke klagar över detta!

Goa L på jobb har varit gullig och gett mig 33 skivor som jag nu sitter och lyssnar igenom. Det är ju otroligt hur musik kan påverka mitt humör. Jag älskar gamla goa 80-tals dängor eller varför inte lite Scocco? Lite som en för tidig julklapp:)

Nu ska jag snart in i duschen och sen ringa favoriten för jag saknar henne ikväll...

Kommentarer
Postat av: AnnaPannaKanna

var tränar du?!??!?!?!?!?!?!?!



I KILL U!

Postat av: Louise

Tsss. Silence! Svarat på din blogg gumman:) Puss

2008-11-20 @ 13:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback