Att bränna sig i solariet

Det e inget bra va? Men vad gör det om hundra år? Och dör jag av det, så ska jag ha öppen kista så att alla kan se hur solbränd jag e...:) Haha.

Jag har fortfarande inte bestämt mig om detta me Boxningen... På onsdag ska jag dra dit o känna på stämmningen, det har väldigt stor betydelse när jag ska träna. Jag ska vara motiverad och vilja göra bra ifrån mig. Då beror det mycket på de jag tränar o sparrar mot.

Idag har jag varit duktig. Jobbat, varit på apoteket, handlat, solat, tvättat, tränat, bokat squashtid, packat väskan inför imorgon. Ja, alltså, hunnit me en hel del.

Dagens bild, som utlovat, togs i samband me powernap på jobb:) Barnen hade gått hem ska tilläggas.



Imorgon kommer jag lägga upp en roligare bild, kanske en bild som inte har mig som motiv:) Kanske...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback