Underbara Saltö!

Nyss hemkommen från Saltö. Drog dit me Favoriten efter jobb. In om glasbanken o införskaffade ett sött vitt
(lite väl sött upptäcktes halvtimmen senare)... Underbar solnedgång i goda vänners lag, melon o vin.
Kan livet vara mer underbart?
Nej tänker du... Men ack. Joho, för imorgon är jag ledig. Så även på lördag och söndag! Plus att älskade mor o far kommer hit, plus att vädert kommer bli varmare än varmast och soligare än soligast. Mohaha. Life is grejt!

          

Idag kom första hyran på lägenheten i Trelleborg. Konstig men behaglig känsla. Nu är det på riktigt liksom.

Har kravlat mig upp i soffan, mysbyxor på och det är bara helt underbart att vara jag idag:) (Undrar om det är vinet som talar?) Hahaha.

Har bokat in 11 juli Brollan för fotbollsturnering. Det är givet. Kanske ska J spela för Trelleborgs badhus minne månne manne? Haha. Tack för att du står ut med mitt tjat! Love you. (Ja lite är det nog allt vinet som talar...)


image123

Älskade finaste bror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback