Tveksam...





Till huruvida folk borde få ha med sig kamera in på dansstället efter att ha sett denna bild på bror o mig, tagen i början av året nån gång...
Inte för att den är horribel, o inte heller för att jag var särskilt berusad (till skillnad från min bildpartner), utan för att jag verkar såååå väldigt trött att jag inte orkar hålla upp huvudet rakt, utan tvungen måste luta mig bakåt o då även skjuta fram dubbelhakan... (En bild säger mer än tusen ord e bara skitsnack, så ser jag inte ut...)
Ilandsproblem.
By the way tycker jag att det e sjukt roligt då jag väl haft med min kamera ut, eller varför inte loja filmer där samma radarpar som ovan tokdansar framför en grafittivägg o det slutar med att lillebror skallar en lite vinpåverkad syster i ansiktet, som då bara skrattar o dansar vidare... Jahajaja, det kan vara roligt det där med att.... dansa... Hahaha. Ska se ifall det är youtube-material, kan vara.

Mitt jobb kan få mig på så bra humör, och det är inte alls fel att ha underbara arbetskamrater som stöttar o skojar till att när det e jobbigt. Thanks!

När jag slutar drar jag hem o våldgästar Favoriten o får höra alla smaskiga detaljer från Köpenhamn...

image125

Gotland-07.... Vem fan gav oss dom sjukt fula hårbanden? Vilket miss att ge dom då, i det ögonblicket...

En oskyldig flört vid Kiosken kan få vem som att bli varmt ända in i hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback