Träningen...

Håhå jaja. Det var inge kul kan jag säga er... Trött, illamående och yr.
Men STARK.
Så, kan väl summeras så här.
Borde ha ätit mer, borde träna mer kondition, borde inte ha druckit det förgiftade vattnet. Men vila är BRA. För jag orkade supermye, så nu ska det införas endast två dagar med styrka för denna madam. Tror nämligen att det kan varit just det som gjort att jag tröttnat samt att musklerna istället för att bli starka o långa, blivit söndertränade.

Nu kommer snart mina päron. Då blir det mat o vin, planering in i minsta detalj o sedan sova så man är utvilat tills allt drar igång, det kommer bli en låååååång helg, men roligt o skönt ska det bli när allt är på plats. Jag längtar!

För övrigt är Snygg-D lika snygg som vanligt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback