Projekt; Flytt del 1

Bror fick med sig en hel del saker till Trelleborg, o jag själv kom underfund me att; FAN va grejer jag har.
Jaja, sopsäck ska införskaffas o sedan blir det till att storsortera.

Underbar blev helgen, som förväntat. Sol, sol och åter sol. I Fredags va vi ute en sväng o shaka rumpa. Fantastiskt kul. Lördagen tillbringades på Saltö med fiskespöna och en tripp till onoff för att införskaffa nya högtalare. Då jag lyckades spränga basen? Hmm... Lillebror fundade då uttrycket att jag är baskåt, o det ligger nog sanning i det. Det är som det där med mörka röster, i like. Det e manligt:)

Söndagen va vi på Långö o kastade fribbe o sedan badhuset för att gör mongohopp från trampolinerna. Alltså. En mycket bra och trevlig helg me enormt många skratt.

Idag har jag varit duktig o tränat lite styrka, har haft en veckas vila från just det, för jag kände mig svag och inte ett dugg motiverad att dra dit. Men idag måste jag erkänna att jag saknat det. Speciellt har jag saknat känslan när allt bara flyter på, glömmer tid o rum o bara koncentrerar sig på uppgiften. Min meditation.

På fredag dyker min fina mor upp, jag längtar efter henne och min goa far, han kommer på lördag, det ska bli så roligt!!!

Nu ska jag äta lite, sedan ringa till hyresvärden... Förbannade kylskåp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback