Långfredag?

För detta känns som den längsta fredagen nånsin. Kan bero på att jag rört mig minimalt, dvs, från köket till soffan o tillbax igen. Sen fick jag rycket o gick ner för att handla lite till kvällens middag. Då träffade jag på exet. Han hade nåt ärende i min stad och kom förbi o drack kaffe. Var riktigt trevligt, skönt när det gått så lång tid så att allt det tråkiga är glömt o man kan umgås som normala vuxna människor. Men ogillar lite tjat på att jag är dålig på att höra av mig... Mycket snack o lite hockey osv. Sanningen är illa hörd, som hon brukar säga... Hahaha.

Nu har jag lagad god pizza me soltorkade tomater, skinka o mozzarella (en del i mitt nya italienska tänkande...). Kollat på sing-a-long, så ska det låta o talang 2008 samtidigt. Detta pga av att jag bara är helt förundrad över att alla dessa program ens får sänningstid en fredagkväll klockan åtta. Alltså jag menar, fanns det verkligen ingen bättre idé till fredagsunderhållning? På någon av kanalerna? C´est terrible...

Avec, nu till fortsatt hemsk fredagsunderhållning i form av urgammal indiana jones, enda positiva är att Ford inte blivit rynkig än... Eller är det månne smink?

Imorgon, upp i ottan för dag på jobb. Skönt att lägga sig i nybäddad säng, med för stort täcke... Hehe.
(Skulle köpa ett  "vanligt"  täcke på ikea, la det i vagnen o betalade, kom hem, tänkte fan va välpackerterat, det e ju skitstort. Tittar på lappen på framsidan, 240... Well hello JA. Jaja, mysigt att rulla in sig tre varv i täcket... Haha. Moi i ett nötskal.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback