I Baktagen

Idag har det bakats en massa goda småkakor samt scones. Mitt jobb är inte alltid så jobbigt. Kan vara riktigt trevligt faktiskt! Mestadels är det nog ändå trevligt om man slår ihop allt...:)

Var en sväng hos R igår efter jobb, lite svaller o besök av en liten katt kan få vem som att bli glad:) Fast tror inte att R var så glad som jag över kattens besök... Bara en vild gissning:) Haha.

Imorgon blir det cirkelpass o en slapp ledig dag. Ska börja packa det sista för sen drar jag till Björkholmen me min ryggsäck. På torsdag/fredag blir det Skåneland. Hoppas hoppas hoppas på sol o varmt. Det kommer att bli en superhelg med vin o trevligt sällskap.

Nu ska jag bättra på brännan lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback